Idag efter vi kommit hem så bara inser jag att jag är så toksugen på bubbelvatten. Och hade vi något hemma? Nej! För det tog slut igår ... AAAAHHHHH! Men då är jag så lyckligt lottad att min älskade åker till macken och köper en stor Loka till mig! Åh vad gott det var. 

Och när jag tänkte tillbaka på min craving för kvällen så kom jag och tänka på denna bild. I bakgrunden (som man inte ser än lite svag rök till höger) så står Martin och grillar. Det är en skön sommarkväll som var alldeles lagom i temperatur. Jag var klar med alla förberedelser inne med dukning och tillbehör. Då gjorde jag iordning en lite sommardrink och gick ut och överraskade med. Så satt jag där på trappen och smuttade på min dricka, Martin grillade och vi bara pratade och myste. Ett liten ögonblick som egentligen är ganska intetsägande men som satt ett spår i mitt liv och påminner mig om lugn och ro. 

(null)

Over and out. Sleep tight! :) 

Kommentera

Publiceras ej