Hejsan hoppsan!
Här har det gått undan med massa grejor som har varit både stressande och roliga (även många mindre roliga saker också) Ujujuj.. Det har hänt en massa skoj saker ändå! Som typ den officiella första skoldagen så hade vi julmys hemma hos Bamse ^^ ( med vi så menar jag Johanna, Hanne, Bamse (a.k.a Blomman, Danne, SnuskStalkerAlkisBlommanDaniel), Gabbe, Johan och Luba. ) Förhoppningsvis glömde jag ingen! Vi gjorde ett ytterst fint pepparkakshus from scratch! Moahaha.. Äger vi eller vad!? Dock hände det nog mer tråkig saker dagen innan än den dagen med det roliga pepparkaksbaket... Detta hände:
* Jag sålde (skänkte) iväg mina älskade kaniner :(
* Jag stäckte min muskel
* Pendeln var som vanligt försenad ( det uppskattades verkligen inte av mina kaniner )
* Min mobil gick sönder precis efter jag lämnat mina kaniner.. Då jag var som närmast ett sammanbrott! Och jag som också skulle julklappshandla den dagen! Så jag fick sno åt mig min käraste Jojjo som fick fungera som min extra mobil ^^  Hehe
Ja, jag hade inte tur den dagen! Och när jag skulle upp till Sthlm i onsdags gick det heller inte som en dans på rosor.. Snarare som en dans på nitar eller något i den stilen! Sammanlagt var jag 1,5 timme sen med en packning större än min kroppsmassa (typ).. Jag fick åka x2000 i alla fall :D Moahaha ^^ där ni SJ, där gick ni miste om lite pengar när jag egentligen skulle åkt (och betalade för) regionaltåg!! Moahahha ^^
Men jag har haft en underbar julafton med massa skoj ^^ :D Och massor av fina presenter också ^^ :D Slänger med några bilder! ^^ :D Puss Puss
Ciao <3
Julklappsskörden detta år! Och Solveig och Hans, tack så hemskt mycket för julklappen! Den är toppen!
( Hehehe, jag fick min älskade Ernst bok av mamma och Claes .. Fillippa i extas, you bet! )
Jag och mamma ^^ <3
(ursäkta mig, men orkar inte mer :O ... för trött.. Haha ^^ )
Håll tummarna för att jag får den mobil nu som jag vill ha.. återstår att se imorgon ^^ :D

1 kommentarer

Anne-Charlott

03 Jan 2011 23:55

Tråkigt med allt som går snett stumpan, men räknar man allt som går bra för dig ligger du på plus. Du är bäst!:) <3

Kommentera

Publiceras ej