Jag älskar vintern. Jag älskar fortfarande vintern även fast jag idag gjorde något jag fruktar mycket. Jag ramlade. En lömsk isfläck under pudersnö = glashalt!! Jag hade en meter (OBSERVERA EN!!!!) kvar innan jag nådde den sandade trottoaren som var mitt mål. Sen försvann högerbenet. Längre och längre och längre fram tills jag hade valet: gå ned i spagat eller nig. Jag neg. Rakt ner på knäet med hela min kroppsvikt i mycket hög fart rak ned på isfläcken. AJ! Nu är jag väldigt öm i mitt arma knä och stoltheten har fått sig en törn. Men det är nog bara lite mjukdelar som fått sig en skada så det går väl över om några dagar. Får se om knäet antar toner av blått eller om det klarar sig. 

Många möten under dagen, alla bra och givande. Morgondagen innehåller ett kort möte och sedan massa löneregistreringar inför lönekörning. Blir nog bra imorgon med. Dagarna tenderar att springa förbi och jag har precis insett att det inte dröjer länge för än vi passerat halva februari redan. Jösses!

(null)
Min Johanna ❤️

Kommentera

Publiceras ej