Idag har det varit halt. Snöfall igår toppat med regn på kvällen och natten. Följt av minusgrader imorse. Japp, receptet för halka var lagat och klart. Har dock inte hört om några speciella olyckor så det är skönt. Martins kollega gled runt lite men inte så det gick olyckligt till. 

Imorgon har vi redan lyckats komma till fredagen. Tre veckor av det nya året har alldeles strax gått. Hur kommer det sig att tiden går så fort? Jag hinner inte reflektera över tiden innan den passerat och försvunnit. Men man säger väl att tiden går fort när man har roligt? Då har jag helt enkelt haft otroligt roligt i flera år i sträck! 

(null)

En bild som jag tog 2012 tror jag. Vi (mamma, Claes och syrran) var på väg hem från fjällen och träden var helt magiska. Bilden har några filter och någon skärmdump eller två på sig så kvalitén är inte helt hundra. Men jag gillar den ändå :) önskar jag får se träden såhär vackra i år igen. 

Kommentera

Publiceras ej