Januari är ju inte riktigt över ännu men jag slänger med någon låt från december också som jag gillar för tillfället. 

• Den vintertid nu kommer - Miss Li
• White winter hymnal - Fleet Foxes
• Be the one - Dua Lipa
• We are the people - Empire of the Sun
• Walking on a dream - Empire of the Sun

Japp. Nöjd med den lilla listan. Låtar som får mig att få fin feeling och bra känsla i magen. De två sistnämnda får mig alltid att tänka på min finaste Johanna. Det var hon som introducerade mig i gymnasiet för Emipre of the Sun med just de två ovanstående låtarna. Så man ju inte bli annat än varm i hjärtat när man lyssnar på dem :) 

Idag har jag vilat som utlovat i tidigare inlägg. Och jag gjorde faktiskt mannagrynsgröt imorse :) men inget kaffe och ingen film blev det. Hade på hela Sverige bakar i bakgrunden under dagen när jag pysslade. Hade förvånansvärt mycket energi idag så jag har tvättat lite kläder, vikt in den rena tvätten, hängt den nytvättade, rengjort ugnen, gjort iordning lite i garderoben och organiserat i skåpet under vasken. 

(null)

Kommentera

Publiceras ej