Hejhopp!

Skönt med höstlov, eller hur? Ja, för de som är i ryssland eller är hemma och rider kanske. Dock ej för mig då jag har spenderat många timmar till skolarbete... Men lite skönt har man i alla fall haft det med att spendera tid uppe hos mina älskade farföräldrar och sen med mina älskade ulliga små pluttisar <3<3<3 älskar er mer än någonting ääääälsklingar <3<3<3

Men sen, som den stolta storasyster jag är, ska jag skryta om min lillaste lillasyster. Hon, som många andra ungdomar, var i onsdags inne i stan och dansade i Norrköping. Guuud så duktig hon är !!! Hehe, jag tänkte länka till två videor om ni ej sett dem. Love ya sis' <3 

Länkar:
När de dansar på skvallertorget
När de dansar i filmstaden

1 kommentarer

Johanna

29 Oct 2009 23:44

VA!!! Dansade Linnéa!!!!???? :O :D ^^, Shit att du inte hade sagt något då!! Isf skulle man hållt utkik... För när jag övningskörde där förbi skvallertorget så var dt tusentals pers där!!! Knökfullt.... Så troligtvis hade de precis slutat dansa när ja åkte förbi xD

Kommentera

Publiceras ej